مظنونی به اتهام تیراندازی به همسر کلارنس آوانت، ژاکلین آوانت، در جریان یورش به خانه بورلی هیلز دستگیر شد.


بورلی هیلز، کالیفرنیا – یک مظنون به دلیل نفوذ به خانه ای در بورلی هیلز که منجر به مرگ ژاکلین آوانت مدیر مشهور موسیقی شد، دستگیر شد. پلیس روز پنجشنبه اعلام کرد.

اداره پلیس بورلی هیلز مظنون را آریل ماینر 29 ساله شناسایی کرده است.

پلیس اوایل روز چهارشنبه پس از تماس ساعت 2:23 بامداد به خانه آوانتز فراخوانده شد تا تیراندازی را گزارش کند. مقامات مردی 81 ساله را با شلیک گلوله پیدا کردند. او به بیمارستان منتقل شد اما زنده نماند.

آوانت، که با محبت به عنوان “جکی” شناخته می شود، در طول سال ها به دلیل خیریه های خود شناخته شده و مورد احترام بوده است.

همسرش کلارنس آوانت اخیراً نامزد تالار مشاهیر راک اند رول شد. او همچنین سوژه مستند نتفلیکس «پدرخوانده سیاه» در سال 2019 بود که تأثیر او را در صنعت موسیقی برجسته کرد.

در جریان یک کنفرانس خبری بعد از ظهر چهارشنبه، کمیسر پلیس بورلی هیلز، مارک جی. استاینبروک، گفت که هنوز برای تحقیق در مورد انگیزه احتمالی تیراندازی زود است. او تایید کرد که یک نگهبان خصوصی در آن زمان در محل حضور داشت. اما مشخص نیست که این شخص چگونه ممکن است با مظنون تعامل داشته باشد.
Stainbrook بیانیه ای از خانواده آوانت را خواند:

“کل خانواده آوانت مایلند از همه کسانی که عشق، حمایت و تسلیت خود را به هجوم ژاکلین آوانت ابراز داشته اند تشکر کنند. ژاکلین یک زن، همسر، مادر، بشردوست باورنکردنی و یک ساکن بورلی هیلز 55 ساله است که تأثیرگذار بوده است. کار بسیار مثبت کار و تأثیر او بر جامعه هنری، خانواده، دوستان و هر کسی که در زندگی شگفت انگیزش دارد، دلتنگ او خواهد شد.»

ویدئویی از AIR7 HD شکسته شدن درهای شیشه‌ای کشویی را در خانه آوانت نشان می‌دهد. ساکنان اطراف پس از شنیدن خبر نفوذ مرگبار ابراز ناراحتی و اضطراب می‌کنند.

“آن خیلی بد است. هر شب یه چیز دیگه داره ربکا کوهن، همسایه اش، گفت: “این افتضاح است. قلب ما را می شکند. آنها خانواده خوبی هستند.»

در حال توسعه: به محض اینکه این گزارش در دسترس قرار گرفت، جزئیات بیشتری را به آن اضافه خواهیم کرد. ویدیوی بالا مربوط به گزارش قبلی است.

حق چاپ © 2021 KABC Television, LLC. کلیه حقوق محفوظ است.