وکیل مدافع درخواست محاکمه کرد و قاضی را متهم کرد که به او حمله کرده است؛ قاضی این ادعا و درخواست را رد کرد – CBS Chicago


شیکاگو (CBS) -یک وکیل مدافع در روز پنجشنبه پس از اینکه او قاضی را متهم کرد که در یک لحظه عصبانی به سمت او هجوم آورده، درخواست محاکمه در محاکمه جوسی اسمولت کرد.

همانطور که چارلی دی مار از CBS 2 گزارش داد، این اتفاق در حین گفتگوی حاشیه ای با وکلا و قاضی کوک کانتی جیمز لین رخ داد. وکیل مدافع تامارا واکر به دلیل اظهارات قاضی لین خواستار محاکمه شد و سپس شروع به گریه کرد و قاضی لین را متهم کرد که در دادگاه به او حمله فیزیکی کرده است.

بیشتر بخوانید: آب و هوای شیکاگو: آشفتگی این فرصت را برای ما به ارمغان آورده است که در طول شب باران و برف را در شمال خود مخلوط کنیم

قاضی لین این اتهامات را رد کرد و همچنین درخواست ابطال دادگاه را رد کرد. اما همه اینها فقط چند لحظه پر هرج و مرج در دادگاه است.

قاضی گفت: من شوکه شده ام، شما در نظر خواهید گرفت.

ایرو میلر، تحلیلگر حقوقی CBS 2 گفت که هرگز نشنیده است وکلایی چنین اتهاماتی را علیه قضات مطرح کنند.

میلر گفت: «هرگز این اتفاق را ندیدم. “این اولین بار برای من است – مدت طولانی است که این کار را انجام می دهم. اما هرگز ندیده ام که وکیلی قاضی را متهم به انجام کارهایی کند که برای قاضی لین اتفاق افتاده است همانطور که وکیل در دادگاه اعلام کرد.”

میلر گفت که از آنجایی که هیئت منصفه در زمان به اصطلاح اسپرینت حضور نداشتند، تأثیری در دادگاه نخواهد داشت.

یکی دیگر از وکیل اسمولت نیز قاضی لین را متهم کرد که در طول شهادت، فحاشی کرده و چهره‌سازی می‌کند.

اوایل روز پنجشنبه، آبل اوسوندیرو به جایگاه شاهد بازگشت.برادرش اولا نیز در دادگاه شهادت داد.هر دو ادعا کردند که اسمولت از آنها خواسته و به آنها پول داده است تا علیه او حملات نژادپرستانه و همجنسگرا هراسی انجام دهند.

همانطور که توسط چارلی دی مار از CBS 2 گزارش شده است، از آبل پرسیده شد که چقدر به اسمولت نزدیک است. مدافع پیشنهاد کرد که آنها چیزی بیش از یک دوست هستند.

در یک سری سوالات پرفروش، وکیل اسمولت اشاره کرد که آبل اوسوندرو رابطه پنهانی با اسمولت داشته است. هابیل این ادعاها را رد کرد و زمانی که وکیل شخصیت او را زیر سوال برد آرام ماند.

وقتی اسمولت روز پنجشنبه وارد دادگاه شد، مشت خود را به آرامی گره کرد. او متهم به دروغ گفتن به پلیس و حمله خود بود.

دوستان همچنان در کنار او ایستاده اند.

لورن میشل گفت: “او همیشه انسانیت و کرامت خود را حفظ کرده است و فکر می کنم برای همه ما مهم است که بدانیم این حمله به این شخصیت است.”

آبل اوسوندیرو

(هنرمند: شریل کوک)

آبل اوسوندایرو شاهد ستاره روزی بود که توسط شای آلن وکیل مدافع اسمولت مورد بازجویی قرار گرفت:

آلن: “تو و جوسی از کی شروع به دوستی کردی؟”

آبل اوسوندیرو: “چی؟ ما هرگز قرار گذاشتیم.”

آلن: آیا از تنش جنسی بین خود برای توسعه حرفه بازیگری خود استفاده کرده اید؟

آبل اوسوندیرو: من نمی دانستم تنش جنسی وجود دارد.

طرح تست اسمولت

(هنرمند: شریل کوک)

اسمولت مرد سیاه پوستی است که آشکارا همجنس گرایی خود را ابراز کرده است. او به پلیس گفت که حوالی ساعت 2 بامداد روز 29 ژانویه 2019 در حالی که در خیابان شیا بیشوی به خانه می رفت مورد حمله قرار گرفت. او مدعی شد که دو مرد نقابدار – یکی از آنها کلاه قرمزی بر سر داشت – بودند و وقتی او را کتک زدند، تهمت های نژادپرستانه و همجنسگرا هراسی را سر داد و طناب به گردنش انداخت و روی او ماده شیمیایی ریخت. پلیس و دادستان اظهار داشتند که اسمولت خودش آن را برنامه ریزی کرده و به برادران اوسوندایرو 3500 دلار برای کمک به برنامه ریزی حمله پرداخت کرده است.

شهادت نشان داد که اسمولت می خواست از ویدئوی امنیتی این حادثه برای تبلیغات استفاده کند، اما حمله واقعی توسط دوربین ثبت نشد.

ما قبل از شروع شهادت هابیل در روز چهارشنبه با هابیل صحبت کردیم. دی مار از CBS 2 از او پرسید که آیا عصبی است؟

بیشتر بخوانید: در کریسمس در پارک سنت جان، ایندیانا، درختی که می‌گوید «نقاب‌های کودکان را بپوشان» و جنجال برانگیخت.

او پاسخ داد: “اگر حقیقت با شماست، لازم نیست عصبی باشید.”

آبل اوسوندیرو

(هنرمند: شریل کوک)

پس از بازجویی متقابل توسط دفاع، بازپرس ویژه دن وب برگشت تا از آبل سوالات بیشتری در مورد تغییر مسیر بپرسد.

دفاع اشاره کرده بود که برادران اوسوندایرو همجنسگرا هستند، که انگیزه حمله به اسمولت بود. دادستان ویژه با پرسیدن از آبل که چه زمانی او و برادرش در رژه غرور دگرباشان جنسی شیکاگو شرکت کردند، به تغییر مسیر خود پایان داد.

پس از آن، برادر بزرگتر اولا اوسوندیرو به قدرت رسید. اولا به هیئت منصفه گفت اسمولت می‌خواست بنزین بزند، اما اولا احساس کرد این ماده خیلی شدید است و آن را با سفیدکننده جایگزین کرد.

اولا از روی سکوها گفت: “فکر نمی کنم امن باشد.”

اولا اوساندارو

(هنرمند: شریل کوک)

با بازگشت به استدلال دفاعی مبنی بر اینکه برادران اوسوندیرو همجنسگرا هستند، دادستان ویژه سعی کرد شرایط دیگری را مشخص کند. هیئت منصفه سال‌ها پیش عکس اولا را روی شناور در رژه غرور کاندوم تروی دید و توضیح داد که او “کاندوم‌ها را پرت می‌کرد و آنها را خم می‌کرد.”

اولا اوساندارو

(هنرمند: شریل کوک)

در طول بازجویی متقابل، واکر وکیل مدافع اسمولت از اولا درباره توییت‌هایش به زبان همجنس‌گرا هراسی پرسید. جیمز لین، قاضی شهرستان کوک، دفاع را متوقف کرد و اظهار داشت که آنها در حال ورود به میدان “وثیقه” هستند. این باعث ایجاد یک نوار کناری شد که منجر به اتهامات واکر علیه قاضی و درخواست دفاع برای محاکمه بد شد.

“من فکر می کنم این یک درخواست قانونی از سوی وکلای اسمولت است زیرا آنها گفتند: “هی، بخش بزرگی از دفاع ما به این مربوط می شود که آیا این برادران همجنس گراها را دوست ندارند.” البته، اگر وزن کم کنند، این بزرگترین مورد است. میلر گفت: تا حدی قاضی به آنها اجازه مداخله نمی دهد که مشکل بزرگی است. “با این حال، من همچنین فکر می کنم که قاضی قانونی بودن محاکمه اشتباه را بر این اساس انکار می کند، زیرا در این مورد مشکلی نیست که آنها همجنس گرایان را دوست دارند یا دوست ندارند. سوال این است که آیا این دروغ است یا درست؟ خط پایین.”

دفاعیات اسمولت همچنین استدلال کرد که برادران علاقه مند بودند که با خیال راحت برای اسمولت کار کنند و به بازیگران حمله کردند تا او را بترسانند تا آنها را استخدام کند. هر دو برادر این گفته را تکذیب کردند.

دادستانی اواخر روز پنجشنبه استراحت کرد و پرونده وارد دفاع شد. برادران اوسوندایرو هنگام خروج از ساختمان دادگاه جنایی جورج ان. لیتون یکدیگر را در آغوش می گیرند و دست می زنند.

اولین شاهد برای دفاع، برندن مور بود که در طول حمله گزارش شده با اسمولت صحبت کرد. مور گفت که نزاع ها، تبعیض نژادی و سوء استفاده های همجنسگرا هراسی را شنیده است و گفت که اسمولت به او گفته است که به تازگی غافلگیر شده است.

مور مدیر موسیقی اسمولت است.

مور گفت: “من شروع به شنیدن صداهایی کردم مانند افتادن تلفن – صدای آن کمی شدید بود.”

دفاع بعداً با دکتر رابرت تورلی، پزشک اورژانس در بیمارستان نورث وسترن مموریال تماس گرفت. به تورلی اجازه داده شد تا در مورد تاریخچه پزشکی اسمولت صحبت کند زیرا به این پرونده مرتبط بود.

تورلی در حال انجام وظیفه بود و شبی که اسمولت پس از گزارش حمله وارد شد، تحت درمان قرار گرفت. او شهادت داد که معتقد بود وکیل اسمولت واقعی است و گفت که نتیجه اشعه ایکس منفی است.

مدافع همچنین پاملا شارپ، یک روزنامه‌نگار سرگرمی را نامید که در اولین نمایش نمایش “امپراتوری” اسمولت، تبلیغاتی شد.

پاملا شارپ

(هنرمند: شریل کوک)

شارپ گفت که اسمولت از دوربین روی او خوشش نمی آمد و از تبلیغات خوشش نمی آمد. او همچنین گفت که او بیش از 2 میلیون دلار در سال درآمد داشته است.

تحقیقات دفاعی در مورد شارپ برای نشان دادن این بود که اسمولت از حقوق خود راضی است، که برخلاف ادعاهایی است که نارضایتی از حقوق او ممکن است او را به انجام حملات دروغین سوق دهد.

هیئت منصفه حدود ساعت 20:15 باز می شود و جمعه شب استراحت می کند.

اخبار بیشتر: با شناسایی موارد نوع Omicron COVID-19 در ایالات متحده، مقامات بهداشت عمومی محلی در آماده باش هستند.

انتظار می رود هیئت منصفه در روز دوشنبه یا حداکثر سه شنبه به این پرونده رسیدگی کند.