به کارگیری فناوری های نوظهور در توسعه محتوای دیجیتال بومی جامعه اندیشکده ها

در ابتدا باید بگویم که همه این موضوع درباره ساختن اپلیکیشن های موبایل نیست، هرچند که بخش بسیار بزرگی از آن را شامل میشود، بلکه درباره همه انواع برنامه نویسی یا توسعه دادن برای همه دستگاه های قابل حمل است. هرچند کسب و کارهای آنلاین هم ممکن است به سودهای بالا و چند برابر برسند اما این به معنی مقیاسپذیر بودنشان نیست. کورتادو یکی از بهترین استارتاپ های ایرانی است که راه حلی برای مدیریت کافه ارائه می دهد که مالکان را قادر می سازد از راه دور کلیه کارهای روزانه خود را مدیریت کنند و همچنین یک برنامه وفاداری مشتری را از جانب کافه داران اجرا می کند. استارتاپ خود را راه اندازی کنید! صباویژن از سیستم شناسایی کلیک هم استفاده میکند و از طرف دیگر به شما این امکان را میدهد که نمایش بنر را برای هر کاربر تعریف کنید. فول فکر به کاربران امکان می دهد هویت خود را ناشناس نگه دارند و سوال خود را مطرح کنند . پلتفرم «دید» با شعار الهامبخش بودن برای کاربران از هویت بصری جدید خود رونمایی کرد.

پلتفرم های داخلی با مراجعه به دیجی کالا می توانید به راحتی تمامی محصولات خود را تهیه کنید و از خرید اینترنتی آسان لذت ببرید. دیجی کالا یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین است. استارت آپ ویکند، یک گردهمایی و همایشی است که در طی ۳ ورز متوالی انجام می شود و در آن افراد زیادی مانند برنامه نویس ها، گرافیست ها، طراحان، سرمایه گذاران و شتابدهنده ها و… به موازات گذار به عصر دیجیتال و با مدنظر قراردادن مبنای اولویت گذاری برآمده از فهم لایه ها و رویکرد زنجیره ارزش، معاونت علمی بهتر است تمرکز خود را به اولویت بندی و سرمایه گذاری در پروژه هایی مبذول دارد که بتواند به اثرگذارترین شکل ممکن زمینه گذار پارادایمی را محقق سازد. آپارات تقریباً مانند همتای خود در آمریکای شمالی فعالیت میکند و بیش از ۲۵ میلیون بازدیدکننده منحصربهفرد ماهانه، به علاوه ۵ میلیون بازدیدکننده از طریق برنامه دارد. زمانی که یوتیوب در ایران محدود شد، آپارات به عنوان یکی از بهترین استارتاپ های ایرانی وارد صحنه شد. لذا ما در این مطلب سعی نمودهایم به معرفی بهترین استارتاپ های ایرانی بپردازیم که محدودیتها نتوانسته مانع از خلاقیت، انگیزه و پشتکار آنها برای خلق چیزی نو و ارزشآفرینی جلوگیری نماید.

نوار یک فروشگاه آنلاین کتاب صوتی در خارج از ایران است. اسنپ در ابتدا خدمات مختلفی مانند تاکسی، خدمات حمل و نقل تجاری، خدمات حمل و نقل لوکس را ارائه می داد ولی هم اکنون در بسیاری از زمینه ها نظیر مواد غذایی، پزشکی، گردشگری و و … اسنپ قیمت سفر را از قبل ارائه می دهد و این شرکت ادعا می کند که رانندگان تحت بررسی سوء پیشینه قرار می گیرند و تیم اسنپ همه وسیله های نقلیه ها را بازرسی می کند. در قسمت آخر مقاله فضای موجود در ایران برای کار در استارت آپها بررسی میشود. این فروشگاه دارای مجموعه ای از آثار ناشران کتاب و تولید کنندگان محتوای صوتی است که آنها را در فضای ابری ذخیره می کند. نوار یک فروشگاه آنلاین کتاب صوتی در خارج از ایران است. شیپور یکی از بهترین استارتاپ های ایرانی میباشد که در واقع یک پلت فرم آنلاین است و به کاربران اجازه می دهد تا فهرستی از کالاها و خدمات خود را به صورت رایگان به اشتراک گذاشته و استارت آپ ایرانی یا جستجو کنند. در زمانی که فروشگاه گوگل پلی در ایران قابل دسترسی نبود، رضا محمدی و حسام ارمندهی به جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در تهران پیوستند تا کافه بازار، تجسم ایرانی اپ استور اندروید را ایجاد کنند. یکی از مهمترین ویژگیهای کافه بازار این است که به توسعهدهندگان اجازه میدهد برنامههای خود را در کنار برخی از محبوبترین برنامههای گوگل در کشور خود راهاندازی کنند. ​&;!

باسلام یک بازار خرید و فروش محصولات خانگی و ایرانی است.

مشکلی که میخواهید از مشتری حل کنید به اندازه کافی بزرگ باشد و علاوه بر این، به اندازه کافی مشتری در بازار برای شما وجود داشته باشد. در این مرحله شرکت به اندازه ی کافی رشد کرده و بیزینس در تلاش است تا خدمات خود را گسترش دهد و راه های بیشتری بگشاید. هر دو رایانش ابری و فضای ذخیرهسازی ابری از دسترسی از راه دور به منابع استفاده میکنند. این پلتفرم یک مدل بازار است که در آن روانشناسان می توانند خود را فهرست کنند و بیماران می توانند روانشناسان را بر اساس پروفایل آنها انتخاب کنند و از طریق پیامک یا تلفن یک قرار ملاقات برای مشاوره از راه هیوا دور رزرو کنند. وب یاد یک پلتفرم بازار برای دوره های آنلاین مبتنی بر ویدئو است. باسلام یک بازار خرید و فروش محصولات خانگی و ایرانی است. این گردهمایی ها فرصت خیلی خوبی برای ایده ها و استارت آپ های ایرانی هستند که شرکت در آن می تواند موجب کسب تجربه بیشتر برای این استارت آپ های نو پا شود. این اپلیکیشن در میان استارت آپ های ایرانی به کاربران این امکان را می دهد که خدمات ارائه شده به همراه شماره تلفن، آدرس، رتبه بندی و نظرات ارائه شده در مورد این خدمت را بیابند و همچنین کاربران می توانند نظرات و رتبه بندی یا عکس هایی از خدمات را از طریق پلتفرم خود اضافه کنند.