خانواده منطقه شیکاگو پس از استخدام یک پیمانکار برای بهبود خانه از طریق HomeAdvisor هنوز در شوک هستند، فقط برای اینکه پیمانکار بتواند به ملک آنها نفوذ کند.


پارک جنگلی، Ill. (CBS) – حیاط در حومه شهر در یک گاراژ مخروبه و اثاثیه فرسوده باقی مانده است – و شما باور نخواهید کرد که چه کسی مسئول است.

به گفته تیم تیم نیکولاس CBS 2، جاناتان مودی برای یادآوری 15 می به ویدیو نیازی ندارد – اما ویدیویی از آنچه اتفاق افتاده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: مردی در اواخر شب چهارشنبه در یک پارکینگ در دالاس به ضرب گلوله کشته شد

“چه کار می کنی؟” او می شنود که همسرش در حالی که مردی شیشه ها را می شکند و به گاراژ آنها می رود – در حالی که اثاثیه حیاط پشتی آنها پشت سر مرد قرار گرفته است، از وحشت فریاد می زند.

مودی گفت: “این فقط آسیب های زیادی را از آن روز به همراه دارد.”

او نمی تواند او را فراموش کند، به لطف پنجره گم شده و کناره های ترک خورده ای که اکنون هر روز صبح در حیاط خانه به استقبال او می روند.

مودی گفت: «به خصوص برای همسرم، او با این موضوع خیلی سختی داشت. او در خوابیدن مشکل دارد، گاهی اوقات درها را در شب می‌بندد. ما در نهایت تحت تروما درمانی قرار گرفتیم و با او واقعاً سخت بود.»

داستان از آوریل شروع می شود، زمانی که مودیز به دنبال یک پیمانکار برای بهبود خانه خود در پارک فارست بود. جستجو آنها را به HomeAdvisor.com برد، وب‌سایتی که ادعا می‌کند برای هر پروژه خانه‌ای برای صاحبان خانه‌ها با متخصصان محلی قابل اعتماد مناسب است.

HomeAdvisor حتی به “فرایند غربالگری گسترده برای اطمینان از اینکه هر کسب و کاری در شبکه ما معتبر است” می بالد.

مودی گفت: «احساس می‌کردم که این یک راه عالی برای جذب یک پیمانکار با کیفیت برای انجام کار است.

اما کیفیت با آن چیزی که مودی دریافت کرده است فاصله زیادی دارد.

مودی گفت: “در حالی که وسایل خود را بسته بندی می کرد، فقط شروع به جیغ زدن و جیغ زدن کرد – و همه وسایل را از حیاط شکست و از پنجره های گاراژ به بیرون پرت کرد.”

مودی گفت که از کاری که پیمانکار قبل از خشم انجام داده بود ناراضی است. با این حال، مودی قبلاً به طور کامل به پیمانکار پرداخت کرده است و نمی داند که چرا چنین کاری انجام داده است.

این زوج از ما خواستند که هویت مجری را پنهان کنیم، زیرا دیگر نمی خواهند او را عصبانی کنند.

در گزارش پلیس، یک افسر پلیس پیمانکار را به عنوان “خشونت فیزیکی”، “عرق زیاد”، “کف در دهان” و احتمالا “در حالت هذیان” توصیف کرد – بنابراین امدادگران او را به بیمارستان منتقل کردند.

مودی گفت: “ما واقعاً نمی خواهیم به او دلیل بیشتری برای بازگشت بدهیم.”

پس از این حادثه، مودی شروع به پرسیدن سوالاتی در مورد “فرایند غربالگری گسترده” HomeAdvisor کرد.

ما پیشینه خود را بررسی کردیم و سابقه جنایی مجری را پیدا کردیم. او در سال 2008 به جرم سرقت شدید مجرم شناخته شد.

مودی همچنین به این موضوع اشاره کرد و فاش کرد که مشتری دیگری در ماه آوریل به HomeAdvisor در مورد عملکرد ضعیف همان هنرمند شکایت کرده است – قبل از اینکه HomeAdvisor با او در Moody’s مطابقت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: مبتلایان به آلرژی، آماده شوند. انتظار می رود با نزدیک شدن به آخر هفته، تعداد گرده ها افزایش یابد

آن مشتری دیگر اکنون از پیمانکار شکایت کرده است.

مودی می‌گوید: «اگر آنها فقط کاری را که تبلیغ می‌کنند انجام می‌دادند، می‌توانستند از همه اینها جلوگیری کنند. «این نوازندگان به خانه شما می آیند. این یک مسئله امنیتی برای هر یک از کاربران این پلتفرم است و فکر می‌کنم آنها واقعاً باید آن را جدی بگیرند.»

HomeAdvisor و شرکت مادر آن Angi با مصاحبه موافقت نمی کنند.

سخنگویی در ایمیلی به ما گفت که فرآیند غربالگری آنها در صورتی که حداقل هفت سال سن داشته باشند – از جمله حکم سرقت در سال 2008، امکان محکومیت های جنایی خاصی را فراهم می کند.

در مورد شکایت قبلی چطور؟ این شرکت گفت که بررسی آن را در 29 آوریل آغاز کرد و پیمانکار را در 3 می – یک روز قبل از پرداخت هزینه پروژه از طریق برنامه Angi – معلق کرد.

تعلیق به این معنی است که او نمی تواند کار جدیدی را شروع کند، اما پروژه های از قبل برنامه ریزی شده مانند مودی مجاز به ادامه هستند.

و هیچ کس در مورد اولین شکایت به مودی نگفت.

مودیز جلسه ای برگزار کرد و در 15 می، “حرفه ای مورد اعتماد محلی” کارش را تمام کرد، ابزارش را گرفت و سپس در حیاط غوغا کرد.

مودی گفت: “به نظر می رسد که آنها باید او را کنار می گذاشتند یا حداقل او را به محض این که این اتفاق می افتاد از خدمات تعلیق می کردند.”

HomeAdvisor می گوید که سرانجام پس از دیدن ویدیوی Moodys، این هنرمند را برای همیشه از پلتفرم خود حذف کردند. اما در آن زمان، حیاط مودیز قبلاً ویران شده بود.

مودی گفت: «در یک نقطه یک میله فلزی وجود داشت که او شروع به استفاده از آن برای هک کردن گاراژ کرد.

اکنون، Moody ماه‌هاست که با HomeAdvisor پشت سر گذاشته است.

شرکت پیشنهاد داد خسارات وارده به گاراژ و کار بی کیفیت را بپردازد تا دوباره پردازش شود، اما آنها و مودی هزاران دلار برای دلار کنار گذاشته اند.

تا کنون، مودی گفت: “ما واقعا احساس می کنیم که امنیت خود را در این محله از دست داده ایم – دیگر احساس امنیت نمی کنیم.”

و او با یادآوری های روزانه روزی که ترجیح می دهد فراموش کند گیر کرده است.

HomeAdvisor می گوید که آنها از این اتفاق دلسرد شده اند که آنها آن را نادر می نامند. این شرکت می‌گوید پیشنهاد آنها به خانواده فراتر از محدوده پروژه اصلی بود، اما باز هم مودی مخالفت کرد.

اخبار بیشتر: کلاید وارن پارک 5 میلیون دلار کمک مالی از خانواده پروت برای منطقه کودکان دریافت می کند

بیانیه کامل HomeAdvisor به شرح زیر است:

«HomeAdvisor یک فرآیند راستی‌آزمایی کامل دارد، از جمله تأیید سوابق مجرمانه مالک یا مدیر کسب‌وکار، که این حرفه‌ای خاص برای متقاعد کردن او از دوره بازگشت ۷ ساله ما خارج شده است. ما به مشتریان خود گزینه هایی را از متخصصان با تجربه و واجد شرایط برای تکمیل پروژه های خاصی که باید در خانه های خود انجام دهند، ارائه می دهیم. ما همچنین برای پروژه هایی که از طریق پلتفرم خود رزرو و پرداخت شده اند پوشش می دهیم. در نهایت، شما یک حرفه ای را برای کاری که باید انجام دهید استخدام می کنید، و ما راه آسان تر و بهتری برای انجام آن ارائه می دهیم.

زمانی که درباره این حادثه شنیدیم، ما نیز مانند شما دلسرد شدیم و در چند ماه گذشته تلاش کردیم تا آن را اصلاح کنیم، اما متأسفانه مشتری پیشنهادات ما را که فراتر از محدوده پروژه اصلی بود، رد کرد. . ما شکایات مشتریان را بسیار جدی می‌گیریم و این وضعیت تفاوتی نداشت. این پیمانکار از شبکه ما حذف شده است تا اطمینان حاصل شود که این اتفاق برای شخص دیگری نمی افتد.

“این یک نمونه نادر بود، اما ما به شما اطمینان می دهیم که با بررسی متخصصان در شبکه خود، حفظ آنها و کارهایشان در سطح بالا و حمایت از پروژه های شما در صورت رزرو و پرداخت از طریق، نقش خود را انجام داده ایم و خواهیم کرد. پلت فرم ما. .