پس اصلا نگران بازاریابی ایمیلی نباشید

نصب وردپرس در ومپ هم دقیقاً مانند نصب وردپرس زمپ است. با آپلود فایل های وردپرس در این محیط، می توانید به راحتی با باز کردن آدرس نصب در مرورگر که همان localhost است، سایت وردپرسی خود را راه اندازی کنید. برای اضافه کردن دکمه شبکههای اجتماعی میتوانید از افزونه social-media-icons استفاده کنید.نکته: آیا افزونهی شبکه اجتماعی شما تعداد فالورها را نیز نمایش میدهد؟ اگر بخوهیم بیشتر در مورد آموزش وردپرس پیشرفته صحبت کنیم باید بگیم این دوره به شما کمک میکنه در حوزه وردپرس مستقل شوید و تبدیل به یک طراح سایت حرفه ای وردپرس شوید امروزه وردپرس بازار بسیار داغی دارد و افراد زیادی هستند که درآمدهای غیرقابل تصوری از این حوزه کسب می کنند و یکی از دلایل آن داغ بودن بازار وردپرس و مخاطب های زیادی است که هر روزه به این سیستم ملحق می شوند و سیستم ساخت سایت خود را وردپرس انتخاب می کنند. ​​!

تفاوت جوملا و وردپرس

حتما شما هم بعد از نصب وردپرس و مراجعه به مسیر افزونهها مشاهده کردید که به صورت پیشفرض چند افزونه در وردپرس قرار دارند که یکی از این افزونهها با عنوان وردپرس جلالی یا wp jalali هستش، این افزونه امکان فارسی سازی تاریخ میلادی به شمسی وردپرس را به شما خواهد داد تا با استفاده از اون اقدام به نمایش تاریخ شمسی در سایت خودتون بکنید. در این قسمت دیتابیس های ایجاد شده به شما نمایش داده می شود! اگر شما نام دیگری انتخاب کرده اید، آن را به جای wp وارد کنید تا وارد بخش نصب کننده وردپرس شوید. وقتی شما به دنبال محتوا یا صفحهای در سایت باشید که وجود نداشته باشد، سروکلهٔ خطای ۴۰۴ پیدا میشود. بنابراین اگر از کاربران لینوکس و مک هستید، باید به سراغ نرم افزارهای دیگر بروید! در این مرحله باید وردپرس را دانلود کرده و آن را در محیط لوکال هاست نصب کنید. برای پاسخ به این سوال باید مشخص کنید که هدفتان چیست. بیشتر از این مطلب، افزونه wappalyzer که معرفی کردین به دردم خورد ! افزونه زمینه های دلخواه و سفارشی پیشرفته وردپرس ACF Pro یک پلاگین کاربردی وردپرس است که امکان افزودن پیشرفته ترین فیلدها را به شما می دهد. .

پس از فعال کردن این دو مورد، وردپرس شما آماده نصب خواهد بود. با فعال کردن تیک هر ماژول، میتوانید آن را انتخاب کرده و پس از آن بر روی دکمه “next” کلیک کنید تا به مرحله بعدی بروید. آیکن سبز (تصویر سمت چپ): در این حالت ماژول های php و mysql وردپرس گرگان ومپ فعال است. این نرم افزار هم قابلیت های مختلفی نظیر Apache، PHP و Mysql در اختیار شما قرار می دهد که می توانید سایت وردپرسی خود را در کامپیوتر شخصی راه اندازی کنید. همچنین لازم است بدانید که این نرم افزار قالبیت های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد که از مهم ترین آن ها می توان به PHP و MYSQL که دو ویژگی ضروری برای وردپرس هستند، اشاره کرد. برای راه اندازی وردپرس روی لوکال هاست، شما به دو قابلیت و نیاز دارید که با کلیک بر روی گزینه در جلوی هر گزینه، می توانید آن را فعال کنید.

وردپرس با گوشی

همیار وردپرس پس از فعال سازی ماژول های ومپ، زمان آن می رسد که مراحل بعدی را برای نصب وردپرس طی کنید. در این بخش کافی است یک نام برای دیتابیس خود انتخاب کنید و سپس بر روی Create کلیک کنید تا دیتابیس شما ایجاد شود. برای کپی کردن فایل های وردپرس، در سیستم های ۶۴ بیتی وارد آدرس c:/wamp64/www در کامپیوتر خود شوید و اگر سیستم شما ۳۲ بیتی است، آدرس c:/wamp/www رایج ترین دستورات لینوکس – سرور کلیک را وارد کنید. در مرحله پایانی، لینک صفحه ورود به پیشخوان وردپرس هم نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن و سپس وارد کردن نام کاربری و پسورد، وارد محیط پیشخوان وردپرس خواهید شد. توجه داشته باشید که هنگام وارد کردن اطلاعات دیتابیس در بخش نصب وردپرس، در بخش نام دیتابیس نام انتخاب را وارد کنید، در بخش نام کاربری را وارد کنید و بخش پسورد را خالی بگذارید. در بخش اسمی برای دیتابیس خود وارد کنید و سپس بر روی کلیک کنید تا ایجاد شود. ​​ .