پس از فصل ناامیدکننده تاریخی 2021، انقلاب شوکه شد – CBS Boston


FOXBORO (CBS) – این راهی نیست که انقلاب نیوانگلند باید در پیش بگیرد. پس از تسلط بر MLS در طول فصل عادی، Revs هیچ بازی را در پلی آف نبرد و سه شنبه شب در نیمه نهایی کنفرانس شرق مقابل نیویورک سیتی شکست خورد.

برای تیم انقلاب، امسال سال دلخراشی است، آنها بهترین فصل عادی تاریخ MLS را دارند. اما نبرد آنها برای جام MLS قبل از اینکه فرصتی برای شروع واقعی پیدا کند به پایان رسید و Revs را پس از نتیجه سه شنبه شب حیرت زده کرد.

بیشتر بخوانید: فصل انقلاب با پایانی ناامیدکننده به پایان رسید و در نیمه نهایی شرق به NYCFC باخت.

تیم نیوانگلند هرگز در این بازی کنترلی به دست نیاورد و در مقیاس بزرگ کند بود که پس از 23 روز محرومیت قابل انتظار است. پس از برتری در نیویورک، Revs مجبور شد دو بار به عقب بروند، که لحظات هیجان انگیزی را برای 25000 بازیکن در استادیوم ژیلت به ارمغان آورد.

اما وقتی همه چیز وارد ضربات پنالتی شد، جادوی بازگشت به پایان می رسد و همه چیز ممکن است. قهرمانان سپر حامیان وقتی گذاشتند فصلشان به پی کی بیفتد بسیار داغ بازی کردند و در نهایت سوختند.

اندرو فارل کهنه کار پس از باخت گفت: این بازی ماست. “PK واقعاً 50/50 است، ما از آن طرف سکه بیرون آمدیم… این بخشی از بازی است، ما آن را دوست داریم، از آن متنفریم. هر کسی شانسی برای برنده شدن دارد.”

مربی و مدیر ورزشی بروس آرنا (بروس آرنا) گفت: “وقتی وارد مرحله ضربات پنالتی می شوید، مزخرف است، هر کسی می تواند برنده شود. به شهر نیویورک افتخار برنده شدن در ضربات پنالتی بدهید.”

فارل افزود: “این ویرانگر است زیرا بسیاری از مردم اوقات خوبی را سپری کرده اند.” “خیلی ها افتخار دریافت کرده اند، اما ما نمی توانیم آن را تمام کنیم. مرد، بد است.”

“سالهای خوب” یک کم گفته است. Revs در فصل عادی 73 امتیاز به دست آورد، رکورد جدیدی در MLS به نام خود ثبت کرد و Shield of Supporters را برای اولین بار به فاکسبورو آورد. این جایزه یکی دیگر از مربیان سال را برای آرنا دریافت کرد. کارلس گیل (کارلز گیل) به دلیل فصل باورنکردنی خود که با جایزه بهترین بازیکن سال او برابری می کند، احتمالاً به زودی به عنوان MVP MLS انتخاب خواهد شد. هیچ کس فصل باورنکردنی ای که مت ترنر، دروازه بان سال، برای تیم نیوانگلند بازی کرد را فراموش نخواهد کرد.

اما بدون جام MLS – افسوس، هیچ برد پلی آف – همه چیز کمی خالی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بدانید قبل از انقلاب-نیویورک سیتی FC MLS پلی آف

فارل گفت: “ما برای امسال کاملا سپاسگزاریم. کاری که انجام دادیم عالی است.” اما شما همیشه در پلی آف سنجیده می شوید.

مت پولستر گفت: “شما می خواهید قسمت های خوب را به خاطر بسپارید، اما ذکر و فکر کردن در مورد آنها در حال حاضر سخت است.” اما چند روز فرصت دهید تا پسرها از آنچه به دست آورده‌اند راضی باشند و آن را به فصل بعد منتقل کنند.»

پولستر معتقد است که نیش سه شنبه شب به نیروی محرکه فصل آینده تبدیل خواهد شد و باشگاه ذهنیت بازگشتی دارد.

تغییراتی رخ خواهد داد – با انتقال تاهون بوکانان به کلاب بروژ به عنوان مهمترین اتفاق – تیم نیوانگلند احتمالاً در سال 2022 رکورد جدیدی را ثبت نخواهد کرد. اما آرنال و تیمش در این فصل سخت کار خواهند کرد تا باشگاه را به بهترین تیمی تبدیل کنند که امسال نمی توانند انجام دهند: قهرمانی در جام MLS.

او گفت: “ما بهترین ترکیب را در لیگ نداریم. باید بهتر شود، این مطمئن است. اما اگر به طور کلی به امسال نگاه کنید، سال خوبی است.” ما می‌خواهیم جام MLS را ببریم، اما این اتفاقات زمانی رخ می‌دهد که شما به مرحله حذفی پلی آف بروید.»

تمام رکوردهای ایجاد شده توسط Revs و تمام افتخارات به دست آمده توسط تک تک بازیکنان در حال حاضر بی معنی است. اما آنها در آینده نزدیک خواهند بود.

اگر فکر می کنید سال 2021 سال موفقیت آمیزی برای باشگاه فوتبال نیوانگلند نخواهد بود، آرنا می تواند چند پیشنهاد به شما ارائه دهد.

اخبار بیشتر: آدام بوکسا انقلابی گفت که از حضور در پلی آف در روز سه شنبه خوشحال است.باشگاه فوتبال نیویورک سیتی

آرنا گفت: “فکر می‌کنم هر عاقل و منطقی این را می‌گوید. اگر این را نگویید، فکر می‌کنم باید سر خود را بررسی کنید.”