لامینار فلو چیست؟

این دریچه را نیز به دوصورت پیچ از رو و پیچ مخفی نصب و تعبیه می کنند. برندهای معروف و معتبر نیز معمولاً قیمت بیشتری برای محصولات خود در نظر می گیرند. لیست قیمت هواساز 5 تا 50 هزار از 90 تا 620 میلیون تومان که در جدول بالا ارائه شد برای هواسازهای معمولی (با کویل مسی 4 ردیفه، فن سانتریفیوژ، فیلترهای قابل شستشو، دمپرهای آلومینیومی، بدنه دو جداره، شاسی فولادی با پوشش رنگ ضد زنگ و …) است و در صورت افزوده شده آپشن هایی مثل رطوبت زن یا تکنولوژی هیت ریکاوری و … بنابرین طبیعی است که با افزایش تعداد ردیف کویل های مسی قیمت هواساز فول فرش 5 تا 50 هزار بیشتر از 90 تا 620 میلیون تومانی باشد که برای نوع معمولی آن در جدول ذکر کردیم. همچنین ضرایب برآورد شده برای لحاظ کردن دوره بحران و رکود در بازار بورس بیانگر شدت بیشتر سرایت ریسک در ردوههای رکودی است.

فیلترآ لومینیومی2001 اگر قصد خرید دریچه بازدید فن کویل با درب بازدید را دارید، در ادامه گروه صنعتی تهویه کارا شما را با این نوع دریچه بیشتر آشنا میکند. در ضمن فقط مسئله متراژ مطرح نیست و اگر فضایی که قصد تهویه آن را داریم فضایی باشد که از اتاق ها و سالن های متعدد با نیازهای دمایی مختلف تشکیل شد باشد (برای مثال یک کاربرد ساختمانی مثل یک واحد اداری با اتاق های متعدد یا یک هتل یا یک آپارتمان چند واحدی) استفاده از هواساز اصلا منطقی نیست و به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا در هواساز در واقع هوای تهویه شده با کانال کشی توزیع می شود و دمای هوای خروجی از همه کانال ها به یک اندازه است و این درحالیست که در چنین پروژه هایی باید بتوان دمای هر اتاق را مستقلا مدیریت کرد و به همین خاطر باید از سیستم های دیگری مثل فن کویل ها (به ازای هر اتاق یک فن کویل) که به آب سرد چیلر (برای سرمایش) و آب گرم دیگ یا پکیج (برای گرمایش) متصل می شوند و یا سایر دستگاه ها بهره برد.

دقت کنید که معمولا هواساز دستگاهی است که فقط در مقیاس های متوسط و بزرگ (جاهایی که متراژ حداقل 300 متر مربع باشد) به همراه چیلر و دیگ آبگرم (بویلر) کاربرد دارد و در واقع کاربرد آن به عنوان سیستم سرمایشی و گرمایشی برای فضاهایی که مجموع متراژ آنها کمتر از 300 متر مربع است (برای مثال یک کاربرد خانگی یا آپارتمانی با متراژ پایین) اصلا توصیه نمی شود و در چنین پروژه هایی باید از دستگاه های دیگری از جمله فن کویل های متصل به مینی چیلر و پکیج یا چند کولر گازی یا داکت اسپلیت و غیره استفاده شود. هواسازها از نظر نوع کاربرد به دو دسته صنعتی و ساختمانی تقسیم می شوند که با توجه به نیازها و آپشن های هر یک ، قیمت هواساز صنعتی با قیمت هواساز آپارتمانی یا قیمت هواساز خانگی یا ساختمانی متفاوت خواهد بود. در یک تقسیم بندی کلی دریچه دسترسی به فن کوئل به دو مدل قفلی – لولایی و وزنه ای تقسیم لوور هوارسان صداگیر بندی می شود. لذا در محفظه هایی که می پوشانند می توان انواع کابل ها، جعبه های تقسیم و مواردی از این دست لوور هوارسان صداگیر را قرار داد. در فضای تمیز خطوط داروسازی نیز در بعضی اتاق هایی که مواد اولیه یا محصول در معرض مستقیم هوا قرار می گیرد جهت محافظت بالا، از دستگاه لامینار فلو استفاده می شود.​&;!

درب بازدید با قفل و لولا برای دسترسی به شیرآلات رایزر در سقف و یا دیوار نصب می شود.به طور معمول درب بازدید با قفل زیمنسی و لولا تولید می شود اما امکان تولید با قفل کابینتی و قفل مگنتیک لوور هوارسان صداگیر نیز وجود دارد. دریچه دسترسی تاسیسات خطی ۳۰ درجه زمانی استفاده میشود که دستگاه نیاز به مکش هوا از زیر فن کویل را دارد .ساختار این دریچه بازدید به این گونه است که یک دریچه خطی ۳۰ درجه روی درب دریچه بازدید فن کویل سیستم لمینار فلو نصب میشود . ساختار این دریچه به این گونه است که یک دریچه خطی کله قندی روی درب دریچه دسترسی تاسیسات تعبیه میشود .درب دریچه دسترسی خطی کله قندی به دو شکل لولایی و وزنه ای باز و بسته میگردد و تمام سطح بدنه ی دریچه توسط رنگ کوره ای الکتروستاتیک رنگ آمیزی میشود و به وسیله پیچ مخفی یا پیچ از روی نما نصب خواهد شد . دریچه های بازدید فن کویل در مدلهای خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی، کله قندی و…