خرس‌های شیکاگو منتظر جاستین فیلدز هستند تا پس از 5 اتفاق مهم آخر هفته خداحافظی کوچک، از جمله تمرکز دارنل مونی، تعویض کیندل ویلدور و مصدومیت روکان اسمیت، جاستین فیلدز را بازیابی کند.



پس از یک آخر هفته خداحافظی کوتاه، خرس های شیکاگو روز دوشنبه به هارا هال بازگشتند تا پیروزی 16-14 خود را بر دیترویت لاینز مرور کنند و تمرین کوتاهی داشتند.

جاستین فیلدز، کوارتربک تازه کار، زمانی که از شکستگی دنده بهبود یافت، در یک جلسه تمرینی که برای رسانه ها باز بود، با دیگر بازیکنان مصدوم کار کرد. مربی مت ناگی گفت که کادر پزشکی Bears هنوز در حال مطالعه فیل هستند. آیا این هفته برطرف می شود.

بدون بازی فیلدز مقابل شیرها، خرس ها نمی توانستند رشد مهم ترین بازیکنان خود را ارزیابی کنند. اما در پیروزی باورنکردنی 0-10-1 شیرها، هنوز لحظاتی وجود دارد که برای آینده خرس ها مهم است.

در حالی که خرس‌ها به آشفتگی پیرامون وضعیت کاری نجیب در هفته گذشته ادامه می‌دهند و بر بازی یکشنبه برابر آریزونا کاردینالز در Soldier Field تمرکز می‌کنند، در اینجا پنج نکته مهم برای یادگیری از پیروزی پنجشنبه وجود دارد.

1. دارنل مونی در دومین بازی متوالی خود و سومین بار در این فصل بیش از 120 یارد دریافت کرده است.

مونی پس از بازی گفت که از عملکرد خود مقابل بالتیمور ریونز یک هفته پیش راضی نبوده است، زمانی که 16 بار مورد هدف قرار گرفت و 5 بار از 121 یارد دریافت کرد.

در هیاهوی ناگی، توجه او کاملاً معطوف به بهبود عملکردش بود.

مونی گفت: “من از اجرای یکشنبه بسیار ناامید بودم، بنابراین تمام هفته را در خانه قفل کردم.” “بسیاری از مردم از من می پرسند چه مشکلی دارد، منظورم این است که من باحالم، من باحالم. فقط خیلی قفل است.”

در حالی که آلن رابینسون به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ هنوز از میادین دور بود، مونی پنج‌شنبه هشت گل به طول ۱۲۳ یارد زد. بزرگترین آنها یک 52 یاردی است، مونی امنیت ویل هریس را شکست داد و به خط 17 یارد سقوط کرد و خرس ها در بازی بعدی گل زدند.

مونی گفت که او این فرصت را می شناسد تا نشان دهد که چه کاری می تواند به عنوان هدف اصلی خرس ها در خروج رابینسون انجام دهد. امسال او 694 یارد دریافت کرد که از 631 یارد خروجی تازه کار او پیشی گرفت. او بیش از 1000 یارد سرعت دارد و اگر بتواند خطاهایی را که در هفته 11 آزارش می دهد به حداقل برساند، می تواند به رسیدن به این هدف کمک کند.

مونی گفت: “هر وقت توپ به سمت من می آید، فکر می کنم باید آن را بگیرم.” “چه دست باشد چه نوک انگشت، فکر می کنم باید آن را بگیرم.”

برای تطابق با عملکرد مونی، کول کرمت در پایان سال دوم، رکورد 8 شکار به طول 65 یارد را در برابر شیرها به پایان رساند.

2. خرس ها کیندل ویلدور را برای آلتی برنز ترتیب دادند، اما مت ناگی گفت که ویلدور می تواند «از این نظر پیشرفت کند».

بعد از اینکه ریونز در هفته یازدهم در یک بازی تاچ داون پیروز شد و وردو به محوریت چند بازی مهم تبدیل شد، خرس‌ها روز پنجشنبه به بازیکن حرفه‌ای کلاس پنجم برنز روی آوردند.

جاش رینولدز، گیرنده گسترده Lions، در کوارتر اول برنز را در 39 یارد شکست داد، اما نجیب گفت که فکر می‌کند برنز بهبود یافته و بازی‌های خوبی انجام داده است.

این سؤال را ایجاد می کند که آیا خرس ها به وردو فرصت های بیشتری می دهند یا خیر. وردو یک تازه کار در دور پنجم 2020 است. اگرچه او تجربه کمی دارد، خرس ها ترجیح داده اند در این فصل به او اعتماد کنند. وردو در دو فصل 11 بار بازی کرده است.

نجیب گفت: “تا زمانی که او بداند ما تمام تلاش خود را برای مربیگری او انجام خواهیم داد، از او حمایت می کنیم و به او ایمان داریم و این تنها چیز مهم است.” “سپس وقتی به آنجا برمی‌گردد تا کارش را انجام دهد – چون سخت کار می‌کند، سخت تمرین می‌کند، پسر خوبی است، جوان است – بنابراین شما می‌توانید از این طریق یاد بگیرید. و می‌فهمید که گاهی وقتی آنجا هستید، وقتی هستید. در کنار، می توانید چیزهایی را ببینید که ممکن است قبلاً ندیده باشید. بنابراین او به این دلیل بهبود می یابد.”

3. همانطور که ترویس گیپسون به پیشرفت خود ادامه داد، او با رابرت کوین همکاری کرد تا به نتایج قابل توجهی دست یابد.

یکی از بهترین کارهایی که خرس ها در ابتدای فصل در دفاع انجام دادند، تعقیب کوین و خلیلمارک برای یک کوارتربک بود و فصل بازگشت چشمگیر کوئین این امکان را فراهم کرد.

تولید کوین ادامه دارد: او اکنون 11 گونی دارد. اما دو هفته پیش، خرس‌ها مایک را در تیم ذخیره آسیب دیدگی برای عمل جراحی پا در پایان فصل قرار دادند و غیبت شش توپ‌باز حرفه‌ای جای خالی بزرگی را برای پر کردن ایجاد کرد.

شان دسای هماهنگ کننده دفاعی هفته گذشته گفت که رساندن گیبسون به جایی که او و خرس ها او را در فصل دوم می خواهند هنوز یک “روند” است و اشاره کرد که گیبسون همچنان در نقطه تهاجمی قرار دارد و او در سرعت پاس است. تبدیل

پس این لحظه مهمی است.وقتی کوین جارد گوو کوارتربک لاینز را شکست داد، گیبسون به جلو هجوم برد تا توپ را از بین ببرد، سپس به سمت آن پرید و برای گرفتن یک غذای آماده دست به کار شد.

کوین گفت: “من فقط برای آزادی با توپ بازی می کنم.” “تا زمانی که بازی مجدد را دیدم نمی دانستم بیرون آمد. به (گیبسون) گفتم که او کاملاً متمرکز است. نمی دانم چگونه او را بیرون آورد، اما او آن را قفل کرد و توانست توپ را به بیرون بزند. او را تحسین کنید زیرا او اینطور شد.

او یک مرد جوان است، اما تلاش خوبی برای ایفای نقش خود انجام داده است. همانطور که به او گفتم، انتظارات من از او بیشتر و بیشتر می شود. به نظر می رسد که او با مشکلات روبرو است.

4. پس از یک بازی دشوار، ضربه زننده کایرو سانتوس برنده بازی شد.

قبل از اینکه سانتوس برای بازیکن 28 یاردی برنده در روز پنجشنبه صف آرایی کند، در هر چهار بازی اول یک ضربه را از دست داد: یک امتیاز پاداش در برابر تیم سانفرانسیسکو 49رز و یک بازی ضعیف در برابر پیتسبورگ استیلرز. تلاش احتمالی 65 یارد به پایان رسید. تیم او یک رکورد درصد گلزنی پیاپی از زمین، 40 یارد عرض در سمت چپ در برابر ریونز، و 53 شوت کوتاه یاردی در برابر شیرها.

سانتوس گفت که روز پنجشنبه در یک خطای کوارتر سوم زمین چمن را شکست و او را بدون آب کافی برای بازی رها کرد. بنابراین، مهم است که سانتوس در اواخر بازی وارد یک لحظه حساس شود و سانتوس گفت که خودخواهانه امیدوار است فرصتی برای امتحان برنده داشته باشد.

سانتوس گفت: “به خصوص من هفته های گذشته را پشت سر گذاشته ام. این هفته هفته مهمی است. همه دور هم جمع می شوند و به یکدیگر اعتماد می کنند.” “(من می توانم) به تنهایی حرکت کنم، از برخی اشتباهات احمقانه اجتناب کنم و دوباره آتش بزنم. ”

5. روکان اسمیت از ناحیه همسترینگ آسیب دید که باعث شد روز دوشنبه تیم را ترک کند.

با توجه به از دست دادن مایک در این فصل و آسیب دیدگی مچ پا آرچیم هیکس همچنان در حال بهبود است، صرف نظر از مدت زمان، از دست دادن اسمیت ضربه بزرگ دیگری به دفاع خرس ها خواهد بود.

اسمیت در این فصل 113 تکل دارد که شامل 8 باخت، 3 اخراج، 3 پاس دفاع و 6 توپ ربایی می شود. 17 تکل او در مقابل ریونز، دسایی را بر آن داشت که بگوید عملکرد او “کمی خارج از جهان” است.

پس از آسیب دیدگی همسترینگ در نیمه اول روز پنجشنبه، اسمیت با فیلدز، رابینسون و دیمین ویلیامز در یک تمرین کششی تیمی در مرکز والتر پیتون در روز دوشنبه کار کرد. این تمام چیزی است که رسانه ها می توانند تماشا کنند و خرس ها مجبور نیستند تا روز چهارشنبه گزارش مصدومیت خود را منتشر کنند.

نجیب به این نکته اشاره کرد که چند روز دیگر تعطیلات آخر هفته می تواند به بهبودی بازیکنانش کمک کند، اما او گفت که خرس ها اواخر امسال نیز نمایندگان تمرینی را زیر نظر خواهند داشت تا به حل مشکل فرسودگی بدنی بازیکنان کمک کنند.

نجیب گفت: “هر سال بسته به تیم شما و سلامت تیم شما، این در عمل است، ممکن است کمی کوچک شوید، ممکن است این تعداد نماینده سرعت کامل نداشته باشید.” “اما آن نمایندگان سرعت کامل مهم هستند، بنابراین این تعادل وجود دارد. … اینکه بتوانیم خداحافظی کنیم، یک بازی انجام دهیم و سپس در روز پنجشنبه اینجا خداحافظی کنیم، برای بازیکنان ما خوب است تا سلامتی خود را بازیابی کنند.”

“بنابراین اکنون وقتی وارد آخرین مرحله بازی می شویم، باید مطمئن شویم، من باید از طریق تمرین و اسکریپت در تمرین از تعداد مسابقات (درست) مطمئن شویم. زیرا معمولاً با X مسابقات شروع می کنیم، زمانی که شما در آخرین فصل عادی شرکت کنید، شما گاهی اوقات 12 تا 14 بازی تمرینی را کاهش می دهید، اما ممکن است کاهش یابد. بنابراین ما فقط آن را متعادل می کنیم.”